7 Eylül 2020 Pazartesi

Haram aylar, Ramazan ayı ve Bayraktar Bayraklı'nın teklifi

Ramazan Ayı’nı Eylül’e sabitleyebiliriz diyen Bayraktar Bayraklı’ya yazdığım birkaç tweet: https://twitter.com/benmbs/status/1001003308679618560

---

 

"Bana kalırsa her ay hac yapılabilir."

"Ramazan orucunu da EYLÜL ayına sabitleyebiliriz."

Yani aslında diyor ki, "Güneş Tapıncını İslâm'a yamayalım."

 

Bunların derdi başka.

@Observer2200: "Amaç, geçmişte olduğu gibi hak dinlerin içerisindeki kişileri ve önemli günleri, bayramları eğip bükerek güneş kültü şablonuna oturtmak.."

Kadir Gecesi'ni de "son 10 günde arama" ayağına EKİNOKS'a sabitleyecek bir sonraki aşamada.

Yunus 5: Güneş'i ısı ve ışık kaynağı; Ay'ı, hesabı ve yılların sayısını bilesiniz diye bir nur yapıp ona evreler takdir eden O'dur. Allah bütün bunları rastgele değil, şaşmaz ölçülere bağlı olarak yaratmıştır. Bilgiyle donanmış bir topluluk için ayetleri ayrıntılı kılıyor.

Tevbe 36: Gökleri ve yeri yarattığı gündeki yazısına göre, Allah katında ayların sayısı onikidir. Bunlardan dördü haram aylardır. Eskimez din işte budur. Artık o aylar içinde benliklerinize zulmetmeyin. Müşrikler sizinle nasıl topyekün savaşıyorlarsa siz de onlarla topyekün savaşın. Şunu bilin ki, Allah, takva sahipleriyle beraberdir.

"Bana kalırsa her ay hac yapılabilir"

Sana kalırsa Düşünen yüz "Hevasını ilah edineni gördün mü?"

Klavuzu ŞEYTAN olanın yönü GÜNEŞ olur...                                 

 

Casiye 23: Kendisinin ilahı olarak kendi duygu ve arzusunu almış kişiyi gördün mü? Allah onu bir ilim üzerine saptırmış, kulağı ve kalbi üzerine mühür basmış, gözünün üstüne de bir perde çekmiştir. Allah'tan sonra ona kim kılavuzluk edecektir? Hala düşünüp ibret almıyor musunuz?

Yasin 60: Ey ademoğulları! Ben size, "Şeytana kulluk etmeyin, o sizin için açık bir düşmandır!" demedim mi?

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fena arkadaştan kaç, kaç!

“Fena arkadaştan kaç, kaç!” Furkan 28 - 30: ▪︎Eyvah! Keşke falancayı veli edinmeseydim! ▪︎Ant olsun ki bana öğüt geldiği halde, beni o sa...