5 Eylül 2020 Cumartesi

Seçimler, seçim, seçmek ve atanmışlar

Seçimler, seçim, seçmek ve atanmışlar hakkında yaptığım bir zincirdir: https://twitter.com/benmbs/status/993477706892398593

Zincirime başka kişilerden de eklediğim bazı tweetler ve zincirler vardı. Yazıyı takip etmesi zorlaşacağından ve konuyu dağıtacağından o zincirleri buraya koymayıp sadece alıntıladığım tweetleri koymakla yetineceğim. Verdiğim linklerden zincirlere de ulaşabilirsiniz.

Ayrıca zincirime eklediğim bazı tweetlereyse alıntılanan hesaplar kapandığı için ulaşmam mümkün olmamıştır.

İçerik aşağıdadır:

 

Madem herkes konuşuyo, ben de kervana katılıp seçimler hakkında üç beş beylik laf edeyim. Buyrunuz efenim:

Tam olarak neyi seçiyoruz? Bunu samimiyetle cevaplayabilecek birisi var mı? Tam olarak neyi seçiyoruz? Seçiyor muyuz? Seçmek? Rey? Hah hah.

Kim, ne için ruhsat istiyor benden? Hakkına girilmedik adam kalmasın diye oy mu istiyorsunuz? Yoksa oy attığım adam hukuksuzluğu mu giderecek? Kimin kanunuyla?

Kurtarıcınız alay ediyor lan sizinle. Hah hah. Borçlarımızı satın alacakmış. Eyvallah bacım. "Şurada biraz sosyal devletçilik oynayalım"

@meral_aksener’in alıntıladığım tweeti: https://twitter. com/meral_aksener/status/993409220560203776

30 Nisan 2018 itibariyle borçları yasal takibe ya da yakın takibe alınmış olan, ve de borçları tahsilat şirketlerine satılmış olan 5 milyon vatandaşımızın tüketici kredisi, kredi kartı ve kredili mevduat hesaplarından doğan borçlarını satın alacağız. #BorçKaderinDeğilSiliyoruz

“Hayır en iyi sosyal devletçiliği ben oynarım"


Yapılan hangi zam ne işe yaradı? Daha da borçlanmaktan başka neye yaradı? Borç satın alan bacım, neden o borcum var benim? Bi de aforizma koyalım şuraya. Geçenlerde bi abi paylaşmıştı bu kitabı. Neyse mesajımız ektedir:



Galiba 2 kere oy kullandım şimdiye kadar. Yanılıyor olabilirim ama 10 tane falan da seçim görmüşümdür sanırım. Gördüğüm her seçimin, iktidar ve muhalefetin savlarının farklı gibi göründüğü ama aslında aynı motto üzerine kurulu, sözde değer atfedilmiş ezberler olduğunu fark ettim

"Bu seçim hayatî öneme sahip. " Yok ya? ?

Adaylardan birisi AKP kurucu kadrodan, MHP terk. Bu adayın en güçlü rakibi ise kurucuları arasında yer aldığı AKP ve terk ettiği MHP'nin desteklediği aday. Bu ittifaktan birkaç ay öncesine kadarsa meydanlarda birbirleriyle oğul ticareti pazarlığı yapıyorlardı

Adaylık için bir ara adı geçen birisi şimdiki "sözde" muhtemel rakibi tarafından o makama oturtulmuştu. Ona alternatif olarak sunulan bir diğeri AKP'de yıllarca bakanlık yaptı. Adaylardan birisi hapishane turu yapacak. Kaybetmek için uğraşıyorZiyaret edilen zaten konu mankeni

Kimi seçiyoruz? Neyi seçiyoruz? Kime oy verirsen ver sistem içindesin. Kurguyu oynuyorsun. Nasıldı o söz? Bütün yollar Roma'ya çıkıyor. Sen yoksun ki? Kurtarıcı/Lider kim? Seçtin di mi? Hı hı. Seçtik. Seçmedik. Biçtikleri kalıba girdik. Siyah değil beyaz takımı giydik sdce

Oy atın proleterler oy atın. Oy attıkça zincirimize sahip çıkın. Beyaz takımı değil siyahı seçin siz de. Seçin ve esareti tadın.



Velhasıl, modum ektedir. Çünkü "Benim gibi, az gelişmiş bir ilkokul öğrencisinin de başarabileceği tek şey buydu. Kötülüğe kayıtsız kaldım; ona içimde yer vermedim. Kara ekmeği yemek zorundaydım; ama kötü şiiri okumadan da yaşayabilirdim. " Oğuz Atay – Tutunamayanlar



Ek olarak; Adam benden önce yazmış(zincir): https://twitter. com/10uncukoylu/status/993435194316263426? s=19

Kendi yarattıkları borçları ödemekte bizlere yardımcı olma vaatleriyle oy devşiriyorlar. Oy istedikleri de yok. Seçime katılım olsun yeter. Nasıl olsa takım alacaksın

Kamçıyı eksik etmeyeceksin ki, sormasın vatandaş.

@10uncukoylu’den alıntıladığım tweet:

Arkadaşlar siyasetçilere bakar mısınız? Sizi tavlamak için size ikramiye vermeyi, borçlarınızı silmeyi falan vaat ediyorlar.

Bu vaatlerin amacı size maddi imkanlar sağlayarak memleketin temel sorunları ile ilgili düşünmenizi engellemektir.

Kamçıyı eksik etmeyeceksin ki, sadece kamçılar üzerinde seçim yapabilsin. Dikenli kamçı, yumuşak kamçı, uzun kamçı, deri kamçı. . . KAMÇI

Marx'ı tanımam etmem. Sözünü manipüle ederek bi beylik laf daha edeyim: Demokrasi kitlelerin afyonudur. Bu adamın yazdığı çoğu şeyi anlamıyorum ama; buraya not düşeyim dedim:

@Stavr0gin_’den alıntıladığım tweet(zincir): https://twitter. com/Stavr0gin_/status/916426953644797952

Demokrasi bizim için bir araçtır diyen kardeşim, sistemin kendisini dönüştürmen için sana şans verdiğine inanıyor musun gerçekten?

İnsanlar, kendi fikirlerini destekleyen satırların altını çizermiş. Kendime destekçi buldum. Şöyle alalım:

Kendimden alıntıladığım tweet:

Kendime destekçi buldum: "Sözünü ettiğimiz konulardaki anlaşma gerçek bir uzlaşım değil; sadece kendilerine siyaset ruhsatı verenlerin dayatmalarına itaattir. Siyasetçiler aralarındaki anlaşma ortamının gereğini değil, sistemin gereğini yerine getiriyorlar." İsmet Özel

 


"Müslümanların bazı dini teklifleri >tevhidin önünde tutarak< "hak ve özgürlük" mücadelesine kalkışmalarının temelinde "la ilahe illallah" sözünün siyasi rejimlerin gözünde oluşturduğu muhtemel tehlikeler vardır." Mehmet Emin Akın - Kelime-i Tevhid Üzerine Düşünme


Ceepeli arkadaslar secme hakkiniz olduğuna emin misiniz? :)))
Aşağıdaki video 2019 Ağustos sonlarında çekilmiş. CHP'li belediye başkanı Ekrem İmamoğlu, milletin bi yerlerine koymak isteyen müteahhit Mehmet Cengiz'le kucaklaşırken..

Haber bağlantısı: https://odatv4.com/imamoglundan-erdogani-cok-kizdiracak-bulusma-07091947.html



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fena arkadaştan kaç, kaç!

“Fena arkadaştan kaç, kaç!” Furkan 28 - 30: ▪︎Eyvah! Keşke falancayı veli edinmeseydim! ▪︎Ant olsun ki bana öğüt geldiği halde, beni o sa...